شما اینجا هستید : خانه  »  درباره ایمان قیاسی | بیوگرافی و زندگینامه ایمان قیاسی

درباره ایمان قیاسی | بیوگرافی و زندگینامه ایمان قیاسی

ایمان قیاسی (خواننده، نوازنده و مجری) متولد ۳۰ خرداد ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته موسیقی است.

شروع فعالیت هایش با نوازندگی بود و سپس وارد عرصه خوانندگی شد. اولین بار به طور رسمی و جدی خوانندگی را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد.

فعالیتهای حرفه ایش را بعد از گرفتن دیپلم به عنوان نوازنده پرکاشن شروع کرد و پس از آن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را در این راه کسب نمود تا این که به عنوان نوازنده، اولین‌بار در کنسرت “عباس بهادری” روی صحنه رفت.

در سال ۱۳۹۲ وقتی که ۲۰ ساله بود به عنوان نوازنده با “امیر تاجیک” شروع به همکاری کرد و بعد از مدتی خودش به عنوان خواننده مستقل تصمیم به انتشار آهنگ گرفت.

اولین آلبومش را در سال ۱۳۸۳ با نام “شام آخر” تولید کرد که این آلبوم بعد از دوسال و با گرفتن مجوز در سال ۱۳۸۵ به بازار عرضه شد.

در سال ۱۳۹۰ امین قیاسی قرار بود دومین آلبومش را با نام “حساسیت” منتشر کند اما به علت وجود اختلاف نظر با تهیه کننده با دو سال تاخیر منتشر شد. او در این مدت اغلب قطعات این آلبوم را عرضه کرده بود تا اینکه بالاخره از سال ۱۳۹۲ بیشتر فعالیت خود را صرف انتشار تک آهنگ کرد.

دوستی عمیق بین قیاسی و احسان علیخانی سبب شد با سفارش مجری معروف یعنی احسان پایش به عرصه اجرا در رسانه ملی باز شود و اولین بار در سال ۱۳۹۱ با اجرای برنامه “سایه روشن” وارد مجری گری شد و هم اکنون او مجری است.

ایمان قیاسی به صورت رسمی در آبان ماه سال ۱۳۹۸ وقتی که ۳۶ ساله بود با خانم شیوا نوروزی مدیرعامل صنایع شیر جلگه کویر ازدواج کرد.

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های ایمان قیاسی اقدام نمایید…!

 

زندگینامه ایمان قیاسی

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های ایمان قیاسی به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ ایمان قیاسی با نام “تبریک ساده “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!