شما اینجا هستید : خانه  »  درباره سهراب پاکزاد | بیوگرافی و زندگینامه سهراب پاکزاد

درباره سهراب پاکزاد | بیوگرافی و زندگینامه سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد (خواننده، آهنگساز، مدلینگ و ترانه سرا) متولد 14 فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در فرمانیه تهران است.

او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه علم و صنعت است.

شروع فعالیت هایش را از سال ۱۳۸۰ با نواختن گیتار آغاز کرد و چند سال بعد برای تکمیل شدن آن به کلاس های استاد (فیض الله) مداح پیوست که در این کلاس ها بود که با (امیر طبری) آشنا شد و شروع به آهنگسازی و ترانه سرایی کرد و همچنین در طی فعالیت هایش از کلاس های سلفژ (هومن جاوید) بهره مند شد.

اولین کار حرفه ای اش را در سال ۱۳۸۵ با قطعه شنیدنی “زیر بارون” آغاز کرد که کار آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی آن را خودش انجام داد که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. شایان ذکر است که این قطعه اولین قطعه‌ای بود که به سبک هاوس تنظیم شد که ترانه فارسی همراه ان بود.

اولین آلبومش را در 26 آبان ماه سال ۱۳۸۸ با نام “زیر بارون” که هشت قطعه دارد منتشر کرد و روانه بازار شد که پرفروش‌ترین آلبوم همان سال هم شد. پرطرفدارترین قطعات این آلبوم سه قطعه آن است که “این چه حسی “نام دارد.

اولین کنسرتش در اواخر سال ۱۳۸۸ در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. نکته قابل توجه در این کنسرت این بود که نوازندگی درامز این کنسرت را محمدرضا گلزار عهده دار بود و در طول اجرا خوانندگانی چون مازیار فلاحی و بابک جهانبخش او را همراهی می‌کردند.

اولین کنسرتی که او مستقلاً انجام داد در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۸۹ در سالن برج میلاد بود. او هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های سهراب پاکزاد اقدام نمایید…!

 

 

زندگینامه سهراب پاکزاد

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های سهراب پاکزاد به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ سهراب پاکزاد با نام “فوق العاده “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!