شما اینجا هستید : خانه  »  درباره سینا حجازی |بیوگرافی و زندگینامه سینا حجازی

درباره سینا حجازی |بیوگرافی و زندگینامه سینا حجازی

سینا حجازی (ترانه سرا ، نوازنده ، خواننده و بازیگر ایرانی) متولد ۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در شهر رضا در استان اصفهان است.

او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و یک برادر دارد. سینا حجازی دانشجوی انصرافی رشته مدیریت دولتی است.

سبک سینا حجازی پاپ رگی است و فعالیت‌های موسیقی اش را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. او موسیقی را از کتاب آغاز کرده و تئوری موسیقی را از روی کتاب های موسیقی آموخته است.

موسیقی او تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی‌اش به موسیقی جامائیکایی یعنی سبک رگه پهلو می‌زند و ویژگی بارزش در نوع اجرای آن است. خواندنش حالتی فانتزی دارد و در بعضی لحظات کمیک است.

سینا حجازی می‌گوید مشکل طنز است همین که خیلی ها طنز مرا درک نمی کنند و به آن می خندند، در حالی که ظاهر قضیه خنده آور است و بعضی از کارهای من به شدت غمگین است.

او تا کنون بیش از ۶۰ تک‌آهنگ منتشر کرده و بیشتر ترانه هایش را خودش گفته است.

نخستین آلبوم او با نام رویا در تاریخ 22 اردیبهشت ماه ۱۳۹4 منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور برعهده گرفت و اولین بار در شب یلدای سال ۱۳۹۵ در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران در برنامه زنده (حرف تو برف) که توسط فرزاد حسنی اجرا شد حاضر شد.

سینا حجازی با خواندن تیتراژ مجموعه تلویزیونی مسیر انحرافی وجهه یک خواننده رسمی را به خود گرفت و در مدت زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعه موسیقی معرفی کرد.

سینا حجازی تجربه بازیگری هم دارد و در فیلم بلور خون با پدرش به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های سینا حجازی اقدام نمایید…!

 

زندگینامه سینا حجازی

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های سینا حجازی به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ سینا حجازی با نام ” سوگوار “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!