شما اینجا هستید : خانه  »  درباره اپیکور | بیوگرافی و زندگینامه اپیکور

درباره اپیکور | بیوگرافی و زندگینامه اپیکور

گروه اپیکور تشکیل شده از چهار عضو اصلی به نامهای “امیر و مرحوم حسین” به عنوان رپر و “آرمان و آتنا” به عنوان R&B خوان است.

در این گروه آرمان وظیفه آهنگسازی گروه را هم برعهده دارد.

سبک گروه اپیکور بر پایه تلفیق موزیک داب استپ با هیپ‌هاپ و بلوز می باشد و در این زمینه تعداد زیادی سینگل تراک از آنها پخش شده است.

از جمله فعالیت‌های گروه اپیکور بند می‌توان به همخوانی آتنا با “صادق” اشاره کرد. در این میان آرمان به عنوان آهنگساز سابقه همکاری با” پیشرو و صادق” را در پرونده کاری گروه ثبت کرده است.

از نکات مورد توجه در مورد گروه اپیکور ادعای آنها درباره شکستن رکورد جهانی فست خوانی در موزیک “فاطماگل” میباشد که با واکنش هایی متفاوت در اینترنت روبه‌رو شد.

مرحوم “حسین اپیکور” در سال ۱۳۹۴ به دلیل حمله سرع چند هفته ای در بیمارستان بستری شد که باعث تأخیر در فعالیت این گروه شد.

از جمله آلبوم های این گروه می توان به آلبوم “جمعه شب” اشاره کرد که با همراهی (صادق- شایع و سپهر خلسه) می باشد که در تاریخ ۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم یکی از معروفترین کارهای آنها است.

 از دیگر آلبومهای آنها می‌توان به : بگو به درک با همکاری (شایع)- بزن زیرش – آدمیزاد با همکاری (سپهر خلسه) – جمعه شب – کمبود با همکاری (صادق) سرد شدیم و صدای بارون اشاره کرد.

پس از فوت حسین گروه اپیکور باز هم به فعالیت‌های خود در دنیای هیپ هاپ ادامه داد و با اجرای آهنگ “جزناله” این موضوع را به اثبات رسانید.

همچنین آنها شاهکاری دیگری در هیپ‌هاپ از خود منتشر کردند که آهنگ اعتراضی نسبت به شخص ترامپ میباشد. نام این قطعه “ترلامپ” است این آهنگ تا حدی معروف شد که حتی به گوش افراد سیاسی کشور هم رسید و همچنین تیتر اخبار برخی از روزنامه ها شد.

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های اپیکور اقدام نمایید…!

 

زندگینامه اپیکور

 

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های اپیکور به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ اپیکور با نام “خوب کردیم تهرانو “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!