شما اینجا هستید : خانه  »  درباره ایوان بند | بیوگرافی و زندگینامه ایوان بند

درباره ایوان بند | بیوگرافی و زندگینامه ایوان بند

گروه ایوان بند تشکیل شده از  “حسین شریفی (به عنوان خواننده) ، فواد غفاری (به عنوان آهنگساز)، حدیث دهقان (به عنوان ترانه سرا) و مرتضی مومنی (به عنوان تنظیم کننده)” است.

این گروه زیر نظر موسسه آوای هنری فعالیت می کند. معنی نام ایوان بند در زبان لاتین “پسر جنگجو” است.

حسین شریفی (خواننده) متولد ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در رفسنجان استان کرمان است. او از همان دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت، به گونه‌ای که به طور جدی خوانندگی را از سن ۱۴ سالگی زیر نظر “استاد محبی دلزده” آغاز کرد. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ توانست تیتراژ ویژه برنامه شب عید را برای تلویزیون بخواند. حسین شریفی در حال حاضر مجرد است.

فواد غفاری (آهنگساز) متولد ۸ مرداد ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. فواد فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی می باشد. او از ۹ سالگی در نوازندگی ساز کیبورد زیر نظر “استاد ایوانی” آهنگسازی را آغاز کرد. او کم کم با “علی لهراسبی” آشنا می‌شود به گونه‌ای که علی از او می‌خواهد که کار تنظیم و آهنگسازی تیتراژ سریال “فاصله ها” را برای او انجام دهد. فواد به همراه “سیروان خسروی” در سال ۱۳۹۴ برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ جشن سالانه موسیقی شد. او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

گروه ایوان بند در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ تشکیل شد و در سال ۱۳۹۶ با انتشار قطعه “ماه منی” معروف شد. این گروه بعد از محرم و صفر در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۹۷ اولین کنسرتش را که شامل قطعاتی همچون “عالیجناب، عشق کردم و نگم برات” بود در سالن برج میلاد برگزار کرد.

اولین آلبوم این گروه در 20 اسفند ماه سال ۱۳۹۸ با نام “عالیجناب” منتشر شد.

 

همچنین می توانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های ایوان بند اقدام نمایید…!

 

زندگینامه ایوان بند

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های ایوان بند به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ ایوان بند با نام ” مهرو “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!