شما اینجا هستید : خانه  »  درباره بنیامین بهادری | آهنگ های بنیامین بهادری + متن

درباره بنیامین بهادری | آهنگ های بنیامین بهادری + متن

بنیامین بهادری در18 شهریور 1361 در تهران متولد شد از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت 16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن 19 سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و سپس به صورت حرفه ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم 85 وارد دنیای خوانندگی شد.

وی تاکنون دو آلبوم به نامهای بنیامین ۸۵ و بنیامین ۸۸ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده است. وی تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته است.

اولین اثر رسمی بنیامین آلبوم ۸۵ نام داشت. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود

دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش 500000نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است.

این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و انتشار آن به طور همزمان در ایران و آمریکا انجام شد. انتشار آن را دو شرکت هنری به نام‌های آوای نکیسا(توزیع‌کننده در ایران) و ترانه شرقی(توزیع کننده در آمریکا) بر عهده داشتند. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است.

 

همچنین میتوانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های بنیامین بهادری اقدام نمایید…!

درباره بنیامین بهادری

 

دانلود آهنگ

مشاهده لیست تمام آهنگ های بنیامین بهادری به همراه متن آهنگ

 

پیشنهاد میکنیم آخرین آهنگ بنیامین بهادری با نام تو خوشگلی را هم اکنونی در باران هیتس ببینید!