شما اینجا هستید : خانه  »  درباره تی ام بکس | بیوگرافی و زندگینامه تی ام بکس

درباره تی ام بکس | بیوگرافی و زندگینامه تی ام بکس

گروه تی ام بکس (به انگلیسی:TM BAX)، “تی ام” از کلمه فارسی تیمارستان و “بکس” از کلمه عامیانه بروبچه ها گرفته شده است(بچه های دیوانه) از پنج عضو که همگی در شهر کپنهاگ کشور دانمارک زندگی می کنند تشکیل شده است.

این گروه شامل: علی بی (خواننده رپر، تهیه کننده، آهنگساز) متولد ۱۹۸۸، نبیلتی (خواننده رپر، تهیه کننده و آهنگساز) متولد ۱۹۸۴، شاهین لو (رپر) متولد ۱۹۸۳، امین (خواننده پاپ) متولد ۱۹۷۵ و حسین سین (رپر) متولد ۱۹۸۴ است.

اعضای این گروه به جزء نبیلتی که متولد کپنهاگ و msain که متولد اصفهان هستند در تهران متولد شده اند. همچنین علیبی و نبیلتی با یکدیگر برادرند.

سبک این گروه پاپ و رپ و هیپ هاپ است.

این گروه فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه موسیقی در شهر کپنهاگ در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد. این گروه در سال ۲۰۰۷ دو آهنگ به نام های “خانم ببخشید و دختر بندر” منتشر کردند که با استقبال زیادی روبرو شد. همچنین در سال ۲۰۰۸ به انجام کنسرت های بزرگی در سراسر جهان پرداختند.

پس از آن این گروه در یک استودیوی بزرگتر به نام “سوابق افسونگر” مشغول به فعالیت شدند و بعد از مدتی فعالیت در این استودیو به استودیوی بزرگتری به نام “وودو ریکوردز” رفتند.

نخستین آلبومی که توسط این گروه منتشر شده آلبومی با نام “اتاق انتظار” است که دارای نه آهنگ می باشد و زمان کل آن ۵۴ :۲۷ است.

 

همچنین می توانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های تی ام بکس اقدام نمایید…!

 

بیوگرافی تی ام بکس

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های تی ام بکس به همراه متن