شما اینجا هستید : خانه  »  درباره رضا پیشرو | بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو

درباره رضا پیشرو | بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو

محمدرضا ناصری آزاد با نام مستعار “رضا پیشرو”، (خواننده، آهنگساز، تهیه کننده و ترانه سرای رپ فارسی) متولد دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۶ در تهران است.

رضا از اول راهنمایی ترک تحصیل کرد. رضا در دوران کودکی با سختی های زندگی از جمله زندان افتادن و فوت پدر و جدایی پدر و مادرش از هم رو به رو شد.

در تولدش در سن هفت سالگی پدرش یک ضبط و چند نوار آهنگ با هیپ هاپ و موسیقی رپ و هنرمندانی همچون راکیم، توپاک و خواننده های قدیمی رپ هدیه داد و باعث شد رضا پیشرو با رپ آشنا شود و از همان کودکی شروع به نوشتن رپ کرد. اولین ترانه اش یک شعر دیس به پدرش بود که هیچ گاه منتشر نشد.

فعالیت غیر رسمی اش از سال ۱۳۷۷ آغاز شد. آشنایی او با “لیبل ۰۲۱” و درسال ۱۳۸۴ باعث تحول بزرگ در سبک کاری او شد. سبک پیشرو گنگ و ریتمیک با دورنمای انتقاد از شرایط رپ فارسی است.

او تاکنون ۲ آلبوم غیررسمی به نام‌های “واقعیت تلخ و وقت کثیف” و چهار آلبوم رسمی به نام های “جهنم ساکت، دوران طلایی، آغاز اینجاست و ریل” منتشر کرده است.

رضا پیشرو با فرزانه پورمحمدی (متولد ۲۱ مهر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران) در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد.

از جمله ویدیو کلیپهای رضا می توان به: برو از پیش من (با همراهی حسین تهی و امیر تتلو و بهروز قائمی)- کلیپ نیلوفر (با همراهی میثم)- کلیپ روز اول و پشت مه و معرفی (با همراهی امید قدر “برادر رضا” و هیچکس)- اولین نماهنگ رسمی وی در سال ۱۳۹۱ با نام “قبرستون هیپ هاپ” که یکی از ترک های آلبوم دوران طلایی نیز بود (با حضور هنرمندان مطرح رپ از جمله اعضای گروه تیک تاک، بهروز قائم و امید قدر) ارائه شد و ویدیو کلیپی با نام “ای کاش” که یکی از ترک های آلبوم دوران طلایی بود، اشاره کرد.

 

همچنین می توانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های رضا پیشرو اقدام نمایید…!

 

زندگینامه رضا پیشرو

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های رضا پیشرو به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ رضا پیشرو با نام ” روشن “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!