شما اینجا هستید : خانه  »  درباره شهاب رمضان | بیوگرافی و زندگینامه شهاب رمضان

درباره شهاب رمضان | بیوگرافی و زندگینامه شهاب رمضان

شهاب رمضان (خواننده و آهنگساز) متولد ۲۸ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران است. او در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده که دو برادر دارد که یکی در حرفه ی بدنسازی و دیگری در کار مدلینگ مشغول به کار هستند.

او از دوران کودکی به موسیقی علاقه بسیاری داشته و همین امر باعث شد که موسیقی را زیر نظر استادان برجسته ای چون استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو آغاز کند.

سبک او پاپ است. شهاب رمضان در سال ۱۳۸۶ در جشنواره رادیویی تسنیم در زمینه پاپ دو اثر منتخب ارائه نمود که توسط کاوه دانش و محمد علیزاده به اجرا در آمد.

او در طی سال‌های فعالیت خود با هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهنام صفوی، حمید عسگری، امین رستمی، ایمان‌قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین بی باک، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا و رضا بهرام عهده دار مسئولیت هایی در زمینه آهنگسازی بوده است.

اولین آلبوم او با نام “رمانتیک” در اواخر سال ۱۳۸۶ منتشر شد که آهنگسازی آن را خود او و تنظیم آن را سیروان خسروی برعهده داشت.

دومین آلبومش با نام “جشن تنهایی” در سال ۱۳۹۲ منتشر شد که در این آلبوم آهنگسازی اش را خودش و سیروان خسروی برعهده گرفتند و تنظیم آن را سیروان و زانیار خسروی انجام دادند.

او همچنین موفق به دریافت عنوان بهترین آهنگساز پاپ برای آهنگسازی آلبوم های “جشن تنهایی و ۲۸” از دومین جشن سالانه موسیقی ما شد.

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های شهاب رمضان اقدام نمایید…!

 

 

زندگینامه شهاب رمضان

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های شهاب رمضان به همراه متن

 

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ شهاب رمضان با نام ” اینجوری نگو “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!