شما اینجا هستید : خانه  »  درباره فرزاد فرزین | آهنگ های فرزاد فرزین + متن

درباره فرزاد فرزین | آهنگ های فرزاد فرزین + متن

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ خوانندهٔ و بازیگر ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است.

او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و شش آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب ، سگ‌های پوشالی و سریال عاشقانه را داشته‌ است.

 از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسوی، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد .
ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با اتفاقات جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند.
او با ترانه سرایانی چون یاحا کاشانی، روزبه بمانی، پویان بوترابی، علی ایلیا و زهرا عاملی همکاری کرده است.
فرزاد فرزین که به نمایندگی از ایران در Art-Football 2014 شرکت کرده بود، پس از اجرای موفق خود و گروه اش، در مراسم اختتامیه این جشنواره جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای قطعه «با تو» از آن خود کرد.

فرزین در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۵ کنسرتی با عنوان “کنسرت در سال ۱۴۱۰” در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد که در میان مخاطبین و اهالی موسیقی سر و صدای زیادی را به پا کرد .
در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که تداعی گر سفر در زمان بود و تمامی اعضای گروه از جمله خوده فرزین گریم شده و با گریم‌های نسبتاً سنگین خود به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.همچنین به دلیل استقبال قابل توجه مردم این کنسرت بارها تمدید و اجرا شد.

فرزین چند سال پیش در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است.دیگر کار سینمایی او سگ‌های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است.

وی در سریال عاشقانه وبه تازگی نیز در سریال مانکن ایفای نقش کرده است .

همپنین میتوانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های فرزاد فرزین اقدام نمایید…!

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های فرزاد فرزین به همراه متن

 

پیشنهاد میکنیم آخرین آهنگ فرزاد فرزین با نام آتیش را هم اکنون در باران هیتس مشاهده فرمایید…!