شما اینجا هستید : خانه  »  درباره محسن یگانه | آهنگ های محسن یگانه + متن

درباره محسن یگانه | آهنگ های محسن یگانه + متن

محسن یگانه متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ گنبد کاووس خوانندهٔ سبک پاپ ایرانی است.

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاووشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی خودش اجرا کرد موفقیت این آهنگ نوید یک خواننده پرانرژی و با استعداد را می‌داد.

آلبوم اول وی به نام سال کبیسه منتشر شد، بعد از موفقیت این آلبوم و همه گیر شدن حتی آن سوی مرزها آلبوم دوم به نام “وقتی رفتی” منتشر شد. آلبوم سوم وی به نام “آخه دل من” است. ۳ آلبوم اول وی به صورت زیر زمینی منتشر شد و چند سال به عنوان خواننده غیر مجاز شناخته می‌شد که بعد از تصمیم مجدد به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت بعد از یک سال سکوت و کش وقوس‌های زیاد عاقبت در مرداد ۱۳۸۷ آلبوم نفس‌های بی هدف را به بازار داد. آلبومی که خیلی‌ها شکستی برای محسن یگانه می‌داشتند دلیل آن هم به خاطر پخش چندین آهنگ از این آلبوم بود، ولی علی رغم لو رفتن چند آهنگ آلبوم به خوبی خریده شد و در آن سال محسن یگانه بهترین خواننده پاپ شناخته شد و آلبوم نفس های بی هدف بهترین آلبوم سال شد. بعد از اولین آلبوم موفق محسن یگانه با فاصلهٔ دو سالی که در وقفه آلبوم محسن یگانه افتاد محسن یگانه بیشتر وقتش را صرف اجرای کنسرت کرد و با وسواس‌هایی که به خرج داد زمان زیادی را صرف آلبوم رگ خواب کرد. رگ خواب نیز بهترین آلبوم سال معرفی شد و در آن سال یگانه باز هم بهترین خواننده پاپ شد و روند همیشگی موسیقی در ایران را یعنی یکنواختی در فروش آلبوم و روند نزولی داشتن برای یک خواننده را به هم زد.در ادامه کار باز با وقفه‌ای ۲ ساله آلبوم حباب منتشر شد که دارای ۱۴ تراک از ترانه‌های سروده شده توسط خود محسن یگانه‌است .

مجسن در کودکی پدر خود را در جنگ از دست داد و یک آهنگ برای پدر شهیدش با نام یه هفته به عید در عید سال ۹۲ پخش کرد.

در ضمن ترانه سرای بیشتر قطعاتش خودش میباشد.و تا کنون برای خوانندگانی چون علی لهراسبی ترانه سروده و آهنگ سازی کرده است. محسن یگانه فرزند آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندانپزشک میباشند. او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و مادرش استاد دانشگاه میباشد. محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد و خیلی زود فاصله خود را با خوانندگان معمولی و تفریحی پاپ در ایران به شدت زیاد کرد. آنچه او را از دیگر خوانندگان متمایز میکند توانایی فوق العاده وی در ترانه سرایی و سرودن شعر میباشد. زمینه علاقه مندی محسن به موسیقی با ترانه گل گندم استاد شادمهر عقیلی شکل گرفت.

محسن یگانه در نوروز ۸۹ در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده ام … . تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که هیچ یک از عکس های خصوصی محسن یگانه نیست و وی آن عکس ها را تکذیب کرده است.

 

همچنین میتوانید از سایت آی ترانه برای دریافت گلچین آهنگ های محسن یگانه اقدام نمایید…!

 

درباره محسن یگانه

 

دانلود آهنگ

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های محسن یگانه به همراه متن 

 

پیشنهاد میکنیم آخرین آهنگ محسن یگانه با نام فکر تو را هم اکنونی در باران هیتس ببینید!