شما اینجا هستید : خانه  »  درباره محمد علیزاده | آهنگ های محمد علیزاده + متن

درباره محمد علیزاده | آهنگ های محمد علیزاده + متن

محمد علیزاده متولد23 دی 1360، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرای ایرانی است.

 برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند.
اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است.

وی سال‌های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران نام آشنا شود. وی مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته است.

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال‌های زخم و برادر نام برد. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما ایران در کمتر خواننده‌ای مشاهده شده است با این حال علیزاده بازهم قطعاتی را برای این سازمان در دست تهیه دارد.

محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما ۲ از حمید عسکری جزو این همکاری‌ها بوده است.

ترانه دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده و ترانه مجید صالحی و ملودی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان در اولین فستیوال تیتراژهای تلویزیونی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مقام دوم را از آن خود کرد.

همچنین میتوانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های محمد علیزاده اقدام فرمایید…!

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های محمد علیزاده به همراه متن

 

پیشنهاد میکنیم آخرین آهنگ محمد علیزاده با نام بارون نم نم را هم اکنون در باران هیتس مشاهده فرمایید…!