شما اینجا هستید : خانه  »  درباره پویا بیاتی | بیوگرافی و زندگینامه پویا بیاتی

درباره پویا بیاتی | بیوگرافی و زندگینامه پویا بیاتی

امیر مسعود بیاتی فر ملقب “پویا بیاتی” خواننده، متولد ۳ آبان ماه سال ۱۳۶۵ در کنگاور از توابع استان کرمانشاه است. او در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و و دو برادر و یک خواهر دارد. اصالت پدری و مادری اش تویسرکان از توابع استان همدان است. پدربزرگی خوش آواز دارد و شاید صدای خوش در نسلشان موروثی باشد. یکی از برادرانش به نام احسان هم صدای خوبی دارد و مداحی و نوحه سرایی می کند.

پویابیاتی از دوران دبستان با تک خوانی در گروه‌های سرود به پرورش استعدادش پرداخت و علاوه بر خوانندگی شروع به ترانه سرایی هم کرد.

شروع نه چندان حرفه‌ای فعالیت هایش از سال ۱۳۸۴ و با ترانه “خاطرخواه” بود و بعد از انتشار چندین اهنگ در فضای مجازی در سال ۱۳۸۵ با انتشار آلبوم اینترنتی “شناسنامه جعلی” حضور خود را به طور رسمی در موسیقی پاپ ایران اعلام کرد. یک سال بعد آلبومی با نام “مثل دیوانه ها” که کلیه قطعات کاور آهنگ های استانبولی بود و به لحاظ میکس و مستر نمایشی ضعیف داشت منتشر کرد که البته سه قطعه پرطرفدار داشت. شامل: اردی جهنم، من خط فاصله تو و اگه گریه بذاره. سال ۱۳۸۷ سال تولید سومین آلبومش با نام “یک استکان لبخند” بود که یک قطعه فراموش نشدنی با نام “منو باور کن” داشت که بارها توسط سایر خوانندگان بازسازی و بازخوانی شد. سال ۱۳۸۸ آلبوم “مادون سبز” را منتشر کرد که این بار هم روی کاور های استانبولی بود اما به لحاظ میکس و مستر نمایش متوسط رو به خود داشت. سال ۱۳۸۹ آلبومی ارائه نداد و تنها اثرش با نام “درکم کن” بود که با همین اثر دایره هوادارانش وسیع تر شد. سال ۱۳۹۰ برای او پرکار بود و با همکاری یک تنظیم کننده به نام (فریبرز خاتمی) به خلق آثار شنیدنی و پر مخاطب منتهی شد.

پویا بیاتی در اواخر سال ۱۳۹۰ به هیچ مقدمه‌ای آلبوم “کشتی نوح” را که با موضوع “انتظار امام زمان” بود را منتشر کرد که تولید این آلبوم یکی از اهداف بزرگش در موسیقی بود.

اما در تمام این سالها هوادارانش منتظر مجاز شدن مجاز ترین خواننده غیر مجاز ایران بودند تا اینکه بالاخره در 16 اسفند ماه سال ۱۳۹۱ اولین آلبوم رسمی اش با نام “بگو سیب” به بازار موسیقی عرضه شد.

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های پویا بیاتی اقدام نمایید…!

 

زندگینامه پویا بیاتی

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های پویا بیاتی به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ پویا بیاتی با نام “دیوونتم “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!