شما اینجا هستید : خانه  »  درباره کاوه آفاق | بیوگرافی و زندگینامه کاوه آفاق

درباره کاوه آفاق | بیوگرافی و زندگینامه کاوه آفاق

کاوه آفاق (خواننده راک به زبان انگلیسی و فارسی، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده )متولد ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است.

کاوه آفاق فارغ التحصیل رشته های معماری و علوم اجتماعی است.

 علاوه بر آن کاوه آفاق در زمینه نوازندگی گیتار الکتریک و بازیگری و نقاشی هم مهارت دارد. او از کودکی به نواختن گیتار کلاسیک و از ۱۵ سالگی به نواختن گیتار الکتریک پرداخت. در همین دوران بود که به موسیقی راک علاقمند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه سرایی پرداخت.

کاوه‌آفاق ابتدا گروهی به نام “پارت” تاسیس کرد و به کمک آن در سن ۱۸ سالگی در دانشگاه خیام اجرای زنده اش را به روی صحنه برد. او همچنین به کمک گروه کاویان دها کنسرت تا سال ۱۳۸۳ برگزار کرد.

او در سال ۱۳۸۴ گروه راک ایرانی “the ways” را تاسیس کرد و با جنجالهای بسیار در سال ۱۳۹۰ آن را رها کرد.

مجموعه ترانه هایش با عنوان “تهران- ۵۷” به عنوان اولین مجموعه ترانه راک فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شد.

او در جشنواره مقاومت سال ۱۳۹۲ برای اولین بار به صورت مجاز در برج میلاد به اجرای گزیده ای از موزیک هایش پرداخته و در نهایت در بخش اجرای زنده جایزه اول این جشنواره را دریافت کرد.

دریافت دومین جایزه اش هم در جشنواره جهانی موسیقی زیرزمینی برای آهنگ “قصه زیرزمین” بود که آنرا به همراه یاس، در اروین خاچیکیان و آراد آریا خوانده است.

اولین تجربه بازیگری اش در ۶ سالگی و با “فیلم پیامبری با ۱۲ درهم” شروع شد و در فیلم‌های (لامینور، خاک بازی، سارق روح) و در تئاترهای (درخت بلوط، خاکستری و…) به ایفای نقش پرداخته است.

کاوه آفاق همچنین در نقاشی هم تبحر دارد و تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثار تجسمی خود برپا نموده است که از جمله آن می‌توان به “نمایشگاه‌های سمفونی صلح، رنگی برای تمام فصول، یک در میلیون و …” اشاره کرد.

 

 

همچنین می توانید از سایت شیراز سانگ برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های کاوه آفاق اقدام نمایید…!

 

 

زندگینامه کاوه آفاق

 

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های کاوه آفاق به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ کاوه آفاق با نام ” تسخیر “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!