شما اینجا هستید : خانه  »  درباره عماد طالب زاده | بیوگرافی و زندگینامه عماد طالب زاده

درباره عماد طالب زاده | بیوگرافی و زندگینامه عماد طالب زاده

عماد طالب زاده متولد 28 آذر 1360 در تهران ،خواننده است.او در یک خانواده 6 نفره به دنیا آمده و دارای 2 برادر و یک خواهر است.برادرش حمید طالب زاده قبل از او وارد عرصه موسیقی شده است.

او فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است.اولین کار عماد “نیمه کلاسیک ” نام داشت که در سن 15 سالگی منتشر شد اما کیفیت آنچنانی نداشت.عماد طالب زاده خوانندگی را از سن 20 سالگی به طور حرفه ای آغاز کرد.ساز تخصصی او گیتار است که از بچگی آن را کار می کرده و الان هم بیشتر پیانو کار می کند.

شغل دومش ساختن موزیک ویدیو است و تا کنون چند کار از او در شبکه های تلویزیونی پخش شده است.عماد فعالیت های خود را از رستوران ها آغاز کرد به طوری که از اواخر سال 1379 به کیش رفت و در رستوران های گلریز و دیدنی ها و شاندیز خوانندگی کرد.

از آن جایی که صدای خوانندگان شناخته تر از چهره شان است عماد هم با خواندن آهنگ “همه چی آرومه ” توانست صدای خود را برای دوستدارانش بشناساند.

او همچنین در عرصه بازیگری هم نقش داشته و در یک فیلم سینمایی به نام ” سکه ” برای شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

عماد طالب زاده با آتوسا یوسفی ازدواج کرده است و این زوج صاحب یک پسر به نام ساتیار هستند و دخترشان شایلی هم به تازگی به دنیا آمده است.

 

همچنین می توانید از سایت آی ترانه برای دریافت فول آرشیو و گلچین آهنگ های عماد طالب زاده اقدام نمایید…!

 

زندگینامه عماد طالب زاده

 

 

 

مشاهده لیست تمام آهنگ های عماد طالب زاده به همراه متن

 

پیشنهاد می کنیم آخرین آهنگ عماد طالب زاده با نام ” واست میره دلم “ را هم اکنون در باران هیتس مشاهده نمایید…!